정보공유2017. 4. 1. 00:15
귀농귀촌 정보를 검색해보세요!
반응형

경찰대학 전임교수 채용 공고

1. 채용분야 및 인원

분 야

인 원

형사법 (Criminal law)

1

행정학 (Public Administration)

1

2. 지원 자격

필수 요건

­ 국가공무원 임용에 결격 사유가 없는 자로서 서류접수일 현재 박사학위 소지자

박사학위 소지 예정자(: 논문심사 완료, 학위수여예정 등) 불인정

우대 요건

­(공통)외국어 강의 가능한 자

3. 임용 요건

조교수 : 연구 및 교육경력 연수가 5년 이상인 자

연구경력에는 석·박사 학위기간이 포함됨(석사 최대 2, ·박사 전체 최대 5)

4. 선발 방법

구 분

기간

내 용

비고

공고

(접수)

2개월

(공고) 경찰청·경찰대학, 관련 학회, 채용관련 인터넷 홈페이지 등에 지원마감일 2개월 전까지 공고

(접수) 경찰대학 학사운영계로 등기우편방문접수 등

교무과

자격요건심사

3

신원조회, 범죄경력조회, 학력조회 등 심사

결격사유 : 교육공무원법 제10조의4 (붙임2 참조)

전공적부심사

3

전공과 모집대상 전공분야와의 적부심사(60점 이상 적격)

- 학사학위 취득 학과 : 20%

- 석사학위 취득 학과 및 전공 : 20%

- 박사학위 취득 학과 및 전공 : 40%

- 학위 취득 이후 연구활동 기간 및 실적물 : 20%

심사

소위원회

연구실적심사

4

연구실적물에 대한 양적·질적 심사

- 양적 심사 (600% 이상 만점)

- 질적 심사 (200%를 만족하는 2편 이상 최소 편수 심사)

공개강의

3

발표의 내용·방법, 청중 평가 등

교수인사

위원회

면접심사

2

자질과 성품, 자기소개서, 교육·연구계획서 등 심사

종합평가

2

연구실적(60%), 공개강의(30%), 면접심사(10%) 기준으로 평가

5. 결과 통지

본교 인사규정에 따라 심사하고 개별적으로 결과 통지

6. 임용예정 시기

2017년도 2학기 개강 전(예정)

7. 제출 서류

공개채용지원서(붙임2 참조) 1

심사대상 연구실적물 6

최근 4년 이내(2013. 3. 20 2017. 3. 19) 게재된 200%를 만족하는 2 4연구실적물을 제출하되, 심사우선순위를 부여하여 서명 또는 날인 후 제출하여야 함

학술지에 발표예정인 연구실적물의 경우 학술지 발행기관 책임자가 발급한 게재예정증명서와 함께 제출, 이후 발간된 즉시 논문 제출하고 게재된 연구실적물은 지원서 제출시의 연구실적물과 동일하여야 함(추가, 삭제, 수정 불인정)

심사대상 연구실적물 중 5부는 심사용이므로 반드시 지원자 본인의 이름을 삭제하고 제출, 공동저자 이름은 삭제하지 않음

영어 이외의 외국어로 작성된 경우 반드시 공증된 번역문을 첨부하여야 함

국제저명학술지의 경우 www.isinet.com, 한국연구재단 등재학술지는 www.nrf.re.kr 접속 후 해당 학술지 부분을 출력하고 학술지명에 밑줄로 표시하여 연구실적물 앞에 첨부하여 제출

공동연구는 제1저자 또는 교신저자에 한함

최종학위논문 1

학력 및 성적증명서 (학사, 석사, 박사 전 과정) 1

박사학위의 경우 지원서 제출당시 박사학위 증명서 제출하여야 함

영어 이외의 외국어로 작성된 경우 반드시 공증된 번역문을 첨부하여야 함

경력증명서 1

영어 이외의 외국어로 작성된 경우 반드시 공증된 번역문을 첨부하여야 함

공개채용 지원서에 기재된 모든 경력에 대해 지원일 3개월 이내에 발행한 증명서를 첨부하여야 하고 증명서 미첨부시 경력 불인정

자기소개서 (주요 연구업적과 수상 경력 등, A4 3page 이내) 1

교육 및 연구계획서(A4 3page 이내) 1

강의가능 과목, 개발하고자 하는 과목과 중단기 연구계획 및 목표 등

주민등록초본 (병역사항 포함) 1

기본증명서 2

신원진술서 (붙임 3 참조) 1

추천서(지도교수 등) 1

모든 제출서류는 PDF파일로도 제출

학력증명서 등 인쇄물은 스캔하고, 지원서 및 연구실적물 등 워드로 작성한 파일은 PDF로 변환하여 USB 또는 CD로 제출

개인정보 수집 동의서 (붙임 4 참조) 1

8. 서류제출 기한

2017. 3. 24까지 (기간 중 평일 09:0017:00 접수 가능)

9. 서류 제출처

충청남도 아산시 신창면 황산길 100-50(황산리) 경찰대학 본관 교무과 학사운영계 전임교수 신규채용 담당자 앞, 우편번호 31539

10. 기타 유의사항

적임자가 없을 경우 채용하지 않을 수 있으며 임용예정 시기는 조정될 수 있음

이 공고에 명시되지 않은 사항은 임용절차 진행시의 경찰대학 설치법, 경찰대학 전임교수 임용방법 및 절차에 관한 고시, 경찰대학 교수인사관리규칙 등에 의함

제출서류는 원본을 제출하여야 함

, 부득이하게 사본을 제출할 경우에는 원본과 대조한 후 서명 또는 날인하여 제출하되 임용후보자로 통지된 직후 본 대학에서 원본과 대조할 수 있도록 하여야 함

우편접수는 마감시한까지 도착된 것만 접수

마감시한까지 지원서류가 미비된 경우, 최종 지원자명단에서 제외되며 접수 승인하지 않음

제출된 서류는 일체 반환하지 아니함

채용 후에도 응모자격이나 연구실적 등 임용요건에 하자가 있을 때는 직권으로 임용을 취소할 수 있음

문의처 : 학사운영계 교수인사담당 [041-968-2551, knpuhaksa@police.ac.kr] 가급적 이메일로 문의해 주시기 바랍니다.

 

2017. 1. 24.

 

경 찰 대 학 장

 

警察大学前任者役採用

1.採用分野とインセン

分割ヤ

イン・ワン

型刑法(刑法)

1名

行政学(行政)

1名

2.援助の資格

○必須要件

国民の迷惑にならないようにするために、

※論文提出予定者(例:論文審査終了、受収了等等)

○ウーダ要件

(共)外国掃除

3。

○ジョジョ:研究と訓練研修連発が5年以上になる

※研究歴釜・博士課程期間は限られています(最大2年間、石・師全部5年)

4.先駆的方法

区画

期間

私用

ビーゴ

公理

(受付)

2ヶ月

(公立)警察・警察大学、関連学会、求職者インターネットホームページ支援サポート2ヶ月前まで

(受理)警察大学曹操オペレーター等等。

教師との

資格を要求する

3週

神原조회、犯罪歴조회、学力問合せ

※締め行け:教育空母法第10条4(接頭2参照)

全宇宙重心

3週

(60点以上の正格)

- 学士養成学科:20%

- 入学奨学金および授業料:20%

- 博士課程卒業と中卒:40%

- アクセス訓練研究活動期間と成果:20%

吟味する

ソニーパス

研究開発

4週

研究成果に重点を置く

- 正義審査(600%以上の独占点)

- 法的裁判(200%合理的な最低没収査定)

公開サイト

3週

発表の内容・方法、青重評価等

面接

委員会

審査

2週

慈悲と性財、自己紹介書、教育・研究計画書

総合評価

2週

研究成果(60%)、公表講義(30%)、面接(10%)評価

5.結果通知

○本部倫理遵守覚書および離散措置の結果通知

6。

○2017年度2学術改革前(予定)

7.身長

○公開しない

○雇用研究財団6部

※最近4年以内(2013年3月20日〜2017年3月19日)、2〜4日以内に200%に達したと発表しました研究成果を提出し、

※学術論文への発表予定者の研究成果の遺体発刊発行機関責任者の発令一見受診と併せての提出、延期された即時開示及び提出された研究成果は、修正不倫)

※審査対象研究成果中5査定用代替受領者本人の氏名を抹消し、

※英語以外の外国語を作成した場合はこちらをご覧ください。

※国際学名学術雑誌www.isinet.com、韓国研究財団等学術講座はwww.nrf.re.krに接続して学術論文の部分を出力し学問名を下線記号で示した。

※共同研究は第1著者又は宗教者に一葉

○発表論文1部

○学力と成績証明書(学士、修士、博士前学科)各1部

※救急救命救急車

※英語以外の外国語を作成した場合はこちらをご覧ください。

○職歴1部

※英語以外の外国語を作成した場合はこちらをご覧ください。

※就職不能就職就職支援のための就職支援

○自己紹介(主研究上向と受賞歴等、A4 3ページ以内)1部

○教育・研究計画書(A4 3ページ以内)1部

※短時間の研究計画と目標等

○住民投票所(1)

○基本認証2部

○神源進術師(助言3参照)1部

○推奨書(地図など)1部

○すべての納品書はPDFファイルに記録されています

※学歴証明書等の印刷物は、USBやCDの提出によりPDFに変換されます。

○個人情報収集許諾(接任4参照)1部

8.提出者

○2017. 3. 24まで(期間中平日09:00〜17:00受け付け可能)

9.提出書類

○忠清南道アサンシ新撰面산山道100-50(硫酸山理)警察大学本管仏教学科勤務先全職就任者求職者、メール番号31539

10.その他の注意事項

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

○警察官の警察官設置法、警察官警察官の警察官の警戒

○申請者は、

※前のページに戻る前の記事へ次の記事へ前の記事へ次の記事へ記事一覧|フォトチャンネル一覧お知らせIE9登場!

○郵便受けは終了時代に到着した。

※終了時に至るまでの期間は、

○提出された書類は返されません

○後で助けてもらえますか?

○問合せ:学科運営教授陣募集[041-968-2551、knpuhaksa@police.ac.kr]給与電子ロゴを受け取ります。

 

2017.1.24。


Full-time faculty recruitment announcement of police university

1. Recruitment and personnel

Field

Person

Criminal law

1 person

Public Administration

1 person

2. Eligibility

○ Requirements

As a person who has no reason for disqualification for the appointment of a public official, a doctoral degree holder

※ Those who are expected to hold a doctorate (eg, dissertation will be completed, degree will be awarded)

○ Preferential Requirements

(Common) Foreign language lecturer

3. Appointment requirements

○ Assistant Professor: Those who have more than 5 years of experience in research and education

※ Research experience includes period of doctoral and doctoral degree (maximum 2 years for master, maximum 5 years for master and doctor)

4. Selection method

division

term

Contents

Remarks

Announcement

(Receipt)

2 months

(Announcement) Announcement to the National Police Agency, Police College, related academic societies, recruitment internet homepage, etc 2 months before the deadline

(Receptionist) Registered by the Police College of Business Administration and registered by mail

Faculty Affairs Division

Qualification screening

3 weeks

Screening of identity, criminal history, academic records

※ Reason for Disqualification: Article 10-4 of the Education Civil Service Act (see Annex 2)

Major

3 weeks

(More than 60 points eligible)

- Academic Degree: 20%

- Obtained master's degree Department and major: 20%

- Acquired doctoral degree Major and major: 40%

- Duration of research activities and achievements after graduation: 20%

judge

Subcommittee

Evaluation of Research Results

4 weeks

Quantitative and qualitative examination of research achievements

- Quantitative examination (more than 600%)

- Qualitative examination (minimum number of 2 or more satisfying 200%)

Public lecture

3 weeks

Content and method of presentation, audience evaluation, etc.

Professor greeting

Committee

Interview

2 weeks

Examination of qualities and character, self introduction letter, education / research plan, etc.

Overall evaluation

2 weeks

Evaluation based on research results (60%), public lectures (30%), interviews (10%)

5. Result Notification

○ Examination is conducted according to the personnel regulations of the university and individual result notification

6. Schedule of appointment

○ 2017 second semester before opening (planned)

7. Submission documents

○ Application for open recruitment (See attached 2) 1 copy

○ Six pieces of research result each for examination

※ Submit 2 ~ 4 pieces of research results that satisfy the 200% published within the last 4 years (March 20, 2013 ~ March 19, 2013).

※ In case of research results scheduled to be published in academic journals, the research result submitted should be submitted with the certificate of planned issuance issued by the person in charge of issuing the journal, However,

※ 5 copies of the research results will be for review, so please delete the applicant's name and do not delete the co-author name.

※ If it is written in a foreign language other than English, it must be accompanied by a notarized translation.

※ For internationally renowned journals, please visit www.isinet.com and the Korea Research Foundation's journal, go to www.nrf.re.kr, print the part of the journal, and underline the name of the journal and attach it in front of the research results

※ Joint research is limited to first author or correspondent author

○ One final thesis

○ Academic records and transcripts (Bachelor's, Master's, Ph.D.)

※ In the case of doctoral degree, a certificate of doctoral degree must be submitted at the time of submission of application.

※ If it is written in a foreign language other than English, it must be accompanied by a notarized translation.

○ One copy of career certificate

※ If it is written in a foreign language other than English, it must be accompanied by a notarized translation.

※ The applicant must attach a certificate issued within three months from the date of application for all the careers listed in the open job application form.

○ Self-introduction letter (including major research achievements and awards, A4 within 3 pages) 1 copy

○ Education and research plan (within A4 page) 1 copy

※ Courses that can be taught, subjects to be developed, and mid- to long-term research plans and goals

○ One copy of resident registration (including military service)

○ Basic Certificate 2 copies

○ Identity statement (see attachment 3) 1 copy

○ Recommendation letter (Advisor, etc.) 1 copy

○ All submitted documents are also submitted as PDF files

※ Printed documents such as academic credentials are scanned and converted into PDF files by application, such as application form and research result, submitted by USB or CD

○ Personal information collection agreement (see attachment 4) 1 copy

8. Deadline for Filing Documents

○ May 24, 2017 (during weekdays, 09: 00-17: 00)

9. Where to submit the documents

○ 100-50, Hwangsan-ri, Shinchang-myeon, Asan-si, Chungcheongnam-do Police College Main Office Academic Affairs Dept. Bachelor Degree Full-time Professor In front of new recruiters, Postal Code 31539

10. Other precautions

○ If you do not have the right person, you may not be employed and the timing of appointment may be adjusted.

○ The matters not specified in this announcement are related to the Police College Establishment Law at the time of appointment procedure, notices on the methods and procedures for appointing full-time professors to police universities, and personnel management rules of police universities.

○ Original documents must be submitted.

※ If you make a copy inevitably, you must submit it by signing or stamping it against the original, and make it available at the university after checking with the applicant.

○ Mail acceptance is only accepted until the deadline

※ If the application documents are missing by the deadline, they will be excluded from the list of final applicants.

○ No documents will be returned

○ If there is a defect in the applicant's qualifications such as the application qualification or the research result even after the recruitment, the appointment can be canceled by direct authority

○ Inquiries: Professor Human Resources at the Undergraduate Operating System [041-968-2551, knpuhaksa@police.ac.kr] Please contact us as much as possible.

 

January 24, 2017.

 

Police Department

반응형


Posted by 교육자의 길